שאלות ותשובות

סיוע טכני ברישום למועמדות ומועמדים

1. במקרה של בעיה באיפוס הסיסמה יש לפעול באופן הבא:

    1. ניתן לאתר את מייל יצירת החשבון שלך, הכולל את שם המשתמש, ע"י חיפוש לפי שם השולח: "Technical Service User", או הכותרת: "אשר את חשבון המשתמש | Confirm User Account".
    2. לאחר הזנת חשבון/מייל יש ללחוץ על כפתור "שלח".
    3. לאחר מכן לסגור חלון זה.
    4. כעת יישלח אליך מייל עם קישור וסיסמה זמנית. יש ללחוץ על הקישור מתוך המייל.
    5. בחלון החדש שנפתח יש להזין את החשבון שלך ואת הסיסמה הזמנית שקיבלת ולאחר מכן ליצור סיסמה חדשה.
לא הצלחת לאפס את הסיסמה? יש למלא טופס פנייה לתמיכה הטכנית או לפנות בטלפון          073-3785600.

2. אני לא מוצא/ת מיילים מהטכניון, מה לעשות?

על מנת לאתר מיילים בתיבת הדואר שהתקבלו ממערכת הרישום, יש לחפש לפי שולח: Service User Technical.

3. במקרה של חשבון שננעל:

לאחר שלושה ניסיונות כושלים של הזנת סיסמה- היוזר ננעל. יש להמתין שעה עד לשחרור ולנסות שנית.

4. קיבלתי הודעה שחשבון המשתמש לא בתאריך תוקף, מה לעשות?

5. אני מנסה ליצור חשבון חדש אבל קיבלתי הודעה שהמשתמש כבר קיים במערכת, מה לעשות?

במקרה כזה יש למלא טופס פנייה לתמיכה הטכנית או לפנות בטלפון 073-3785600.

6. קיבלתי מייל על עדכון סטטוס אבל אני לא מצליח/ה להתחבר לחשבון. מה לעשות?

במקרה כזה עליך לפנות למדור מועמדים והערכה לבירור למדור מועמדים והערכה, דוא"ל: rishum@technion.ac.il |                    טלפון: 04-8292529, 04-8293306.

7. קיבלתי הודעה שתם הזמן לאישור הצעת הקבלה, מה לעשות?

במקרה כזה עליך לפנות למדור מועמדים והערכה, שם יבדקו האם ניתן להאריך הזמן לאישורת הצעת הקבלה. דוא"ל: rishum@technion.ac.il | טלפון: 04-8292529, 04-8293306.

8. יש לי יוזר טכניוני וניסיתי להכנס דרך כפתור "התחברות לסטודנט שהתקבל" ללא הצלחה, מה לעשות?

בשלב זה לא ניתן להתחבר למערכת עם יוזר קיים. במידה וטרם הוגשו בקשות מועמדות, יש לפתוח חשבון חדש.